Don't tell me there's no hope at all

Okej jag har kommit hem från Gotland nu då. Gotland var väl trevligt. Tiden gick fort. Vi var på sista dagen av medeltidsveckan. gick in i Ruben och Vason och så. Och såg Madde. Och sen var det gästabudsgrejen och vi satt där och så var det en snubbe han var rolig jag satt och lyssnade på alla andras konversationer ja de påminde mig så mycket om folk som jag umgicks med för år sedan och en av dom pratade jag lite emd och så han tog kort på mig med sin flashiga kamera. Haha. Asläcker blev jag såklart. Ylva ar full vi tog hand om henne haha.

Sen var vi med Andie och Rolf och så och kolalde på stälelt där Andie bor och så. Vi badade och höll på med hennees häsar och grejer. Och åt middagar tillsammans och ja det var mycket trevligt. Alla mobbar mig numera för "farbror wilhelm" men ahn heter ju inte ens så haha men det är okej. Och vi har bestämt att åsa ska gifta sig med adam men det vet hon itne om hon tycker eller inte. Men det vore ju bra.

Ja så badade vi mer och var med Ylvas små vänner och var själva och jag läste böcker och spelade gitarr och så. Rökte massor nu har jag två cigaretter och jag vet inte om jag kommer kunna skaffa mig cigg imorgon jag är död? NAJS. Och ja igårkväll var vi hos Tobbe dårå, norrmannen. han pratar norska (DUH) och fort och mycket och bjöd in oss på dricka och tvtittande och sällskap och så. Syster drack ju inget som vanligt dårå. Jag drack tre öl och fick cigaretter. Men ja vi hade det trevligt. Norska liknar liksom både svenska och tyska det är mycket spännande.

Nu är jag hemma och helt tom och det är så mycket som händer nu men itne just nu för nu är allt dött och ingen pratar med mig och jag vill göra något jag vill ha något planerat jag vill fixa saker. Skolan börjar på torsdag. det står bara att det är på torsdag klokcna nio. inte var när hur eller någonting och det ger mig självklart en massa ånget. Haha. Och på tordag börjar jag rida också, på vendelsö ridskola och det kommer ju vara fett scary. men jag vill och det går nog. OCH JOEL KOMMER INTE GÅ I MIN SKOLA. Jag är krossad jävla joel. haha. Men jag komemr tivnga honom att umgås med mig han är bra. Fast det kommer ju gå åt helvete för vi har aldrig umgåtts själva och det är liksom. svårt i början vi känner inte varandra tillräckligt bra tror jag och jag vet inte hur jag ska klara mig nu. jag vet inte.

Och fy fan fy fan fy fan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits