Come on now try and understand the way I feel when I'm in your hands

Min älsklingskaye åker bort imorgon. fillipinerna. tree veckor. HEMSKHETER. Men vi badade idag iallafall det var ganska kallt men det var najs. Och pappa är så söt han skjutsade mig (det är aslångt att gå till Kaye från närmaste busshållplatsen liksom!) och så stannade han på vägen och skulle köpa Comviq till mig och syster. Och så köper han ett paket cigg till mig med. Kan han läsa mina tankar liksom? Visste han att jag bara hade två cigg? Han är så bra min lilla far. Iallafall så var jag hos Kaye vi satt och pratade. OCH DET VAR EN ORM I VATTNET SCARY!!! Kaye är asbrun. Haha. Och så ska hon åka och bli ännu brunare. Och hon och hennes mamma vill typ göda mig asmycket bara ger mig massa grejer att äta hela tiden fast jag säger att det är okej haha. Så kollade vi på typ. den där phocahontasfilmen med colin farrel.

Jag älskar "because the night" med Patti Smith oh den är så bra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits