I'm just trying to make some sense

Det är ridning idag igen. Förra gången gick det faktiskt helt okej så jag är ganska pepp, även om jag är trött. Jag ska schemalägga mina veckordagar nu typ, för det tyckte min terapeut var en bra grej så man inte bli så utmattad hela tiden. Liksom att man har specilla tider då man ska göra vissa saker, istället för att man går omkring och oroar sig för det hela tiden. Det kan nog bli bra det här. Jag håller på och rycker upp mig nu och jag vet att det kommer bli stört jobbigt men vill man ha det bra i längden så.

Jag blir lite stressad nu över att tänka på helgen jag har så mycket på gång och sen det jag vill lär inte bli av och sen liksom varför sover jag aldirg ut jag bara går och festar hela fucking tiden och det är inte det bästa kanske.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits