killerfriday liksom

Den fruktade fredagen är över och det mesta gick iallafall. Bra, kanske inte, men det gick. Det var precis såhär jag tänkte för 24 timmar sedan, att ja det kommer vara en pissjobbig dag men den kommer snart vara över. Och titta, det gick över, och jag överlevde och jag har mycket mindre att göra nu. Okej, psykologiarbetet blev inte bra. verkligen inte, men jag tycker att två mvg ska väga över. Det räcker.

Jag har bara en fråga som jag måste fråga annie, när hon säger att jag kan utveckla betydligt mer, hur jävla mycket menar hon då? Jag måste få mvg på den här kompletteringen annars är jag så himla körd. Men jag känner mig duktig som börjat. jag brukar vara bra på kompletteringar, jag menar när man vet exakt vad det är som man måste göra, så går det fort och blir bra. Nu är jag lite osäker men jag ska inte sumpa det här.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits