Arvika

Syrran flyttar till Luleå och jag köper biljett till arvika Allt sker på impuls här alltså. Nej okej kanske inte men vad fan det gäller ju att passa på när man kan osv. Plus att det är kalas att köpa biljett så här tidigt för det är så himla mycket billigare. Och så kommer jag i januari typ inte ens känna i plånboken att jag spenderat dessa pengar. Taggad är jag också. Inte så många klara artister ännu, men det verkar lovande. Babyshambles, Cristian Dinamarca, Handen på hjärtat, Invasionen, MARKUS KRUNEGÅRD, Mattias Alkberg, Name the Pet, Shout out louds, Teddybears, the tiny och [ingenting]. Varför jag tycker att detta är lovande är för att jag bara vill se Krunegård och Babyshambles (om de verkligen kommer, man vet aldrig med den dära Pete). Man ska inte vilja se för mycket på festival, då blir man bara arg på sig själv när man stannar och super i campet!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits