David Bowie

Det är jävligt jobbigt att älska David Bowie för mycket. Jag funderar mycket på detta och det känns ibland som att det inte är värt det, men jag kan inte välja bort honom. Omöjligt. Här är i alla fall hela listan, från 4-1, där 1 är det jobbigaste med att älska David Bowie.




4. Han vet inte vem jag är
Att en människa som betyder så sjukt mycket för mig inte har en aning om att jag existerar, det är ett jävligt hårt slag kan jag säga. Men jag har accepterat det, eller jag tänker att OM vi nån gång träffas så kommer han att inse att vi är själsfränder eller något. Inte på nåt sexuellt sätt eller så, jag vill vara hans bästa vän okej. Jag är hans bästa vän han vet bara inte om det än.

3. Andra "fans"

Jag hatar andra människor som tror att de gillar David Bowie lika mycket, eller ännu värre, mer än vad jag gör. Förlåt men ni har så jälva fel. Jag klarar inte riktigt av tanken på att han betyder så mycket som han gör för mig för någon annan. Alla andra "fans" är bara äckliga fittor som inte är värdiga, okej. Och jag är inte bara nåt jävla äckelfan okej.

2. Jag är för ung

Varför föddes jag så sent? Om han skulle ha nån spelning nu så är ju frågan, ska man gå eller inte? Tänk om jag går på nåt och så är det mycket sämre än vad det skulle varit att se honom 75 typ. Det är jobbigt, jag kan aldrig se honom när han var världens snyggaste man. Det känns som en bit fattas mig.

1. Han kan dö när som helst

Han är en relativt gammal man, snart 63,  som har knarkat för mycket. Han har haft hjärtproblem redan och det är liksom inte särskillt konstigt om hans kropp bah skulle ge upp. Han har även alltid varit för spinkig och det är ju inte bra för kroppen. Han har rökt som en jävla skorsten och att han nu har en unge på 10 bast kan ju inte vara lätt för honom. Nej, jag vet inte vad jag gör om han dör före mig. Måste sluta tänka på detta, snart går jag och kräks det här ger mig så mycket ångest.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits