Kärlekslistan #3

1. Dr. Holliday (ny)
I onsdags var jag på spex med Matilda, Fahmina och familj och sådär. Där, som b-skådis, var även min stora spexkärlek. Dr. Holliday från Ponnyexpressen hade rollen som den påve Alexander som presenterade spexet. Jag blev lycklig och jag kan fortfarande minnas Ponnyexpressen och hur underbart deprimerad hans rollfigur var. En kärlek som aldrig dör.

2. Håkan Hellström (ny)

Jag grät kanske lite när det var dags för denna. Så bra.

3. Machiavelli (ny)
På spexet i onsdags var det många bra skådisar men Machiavelli, han var riktigt underbar. Jag skulle inte banga.

Kommentarer:
Postat av: emma

håkan är nr 1 på min kärlekslista. grymt cissi,fantastiskt.

den där låten är förövrigt så jävla bra.

2009-02-20 @ 19:58:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits