Pass

Jag har råkat fucka upp mitt pass en del nu när jag var på arvika (tror att det var det sista ösregnet som gjorde det) och därför läste jag en massa om pass på polisens hemsida. Det tar cirka fem dagar att få ett nytt, så det hinner jag inte. Jag får försöka med mitt och om inte anant går det typ att fixa provisoriskt pass på skavsta men det kostar en del pengar. och det spm man skriver i online-checkingrejen måste vara samma som det man åker på. Jag ska diskutera detta med min far imorgon. Men! Vad jag ville upplysa er alla om är att

"Om legitimation saknas kan närvarande make/maka, sambo, registrerad partner, förälder, mor- eller farförälder, myndigt barn, myndigt syskon, vårdnadshavare, familjehemsförälder eller god man med egen legitimation styrka din identitet."

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits