-

Jag funderar på att köpa cigaretter, det kanske gör mig på bättre humör och det kanske gör mig till mig själv igen. Hur nu det är. Jag är förbannad och ledsen och ensam och trött på att vara sån här. Fast jag har alltid varit sån här. Jag förstår inte. Hur gör man för att klara sig själv? För att må bra när man inte har sällskap? För att känna att den tillvaron är på något sätt meningsfull? Jag får panik om jag är själv för länge för då spelar det ingen roll. Då finns jag inte, jag menar jag skulle lika gärna kunna vara död och jag vill inte vara död och jag är så rädd för att bli lämnad kvar. Alla går vidare och varje sekund som jag spenderar ensam är en sekund då jag inte hänger med. Även fast jag hatar förändring så förändras jag gärna om det innebär att jag inte är ensam kvar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits