Bröllop


Det har hänt. För första gången i mitt liv. Jag är bjuden på bröllop!

"Vi ska fatta oss kort, detta är vad som gäller för bröllopet. I och med detta mail så är vi självklart tacksamma om ni bekräftar en sista gång att ni kommer, samt meddelar om ni har fått något förhinder och inte kan komma eller om ni har andra frågor som inte tas upp här."


Bekräftar en sista gång? Jag har inte blivit bjuden förrän med detta mail och jag har träffat brudgummen kanske två gånger i mitt liv. Han är en vän till M, som inte är min vän längre. Men jag blir ju lite sugen på att gå ändå när jag fortsätter läsa...

"Då vi har försökt att bjuda in så många som möjligt av våra vänner, och bekanta från förr och nu så har vi inte möjlighet att bjuda på en fri bar (vi räknar med ca. 200 gäster), utan försöker att hålla alkoholen till någorlunda självkostnadspriser.
Öl 15 kr
Cider 20 kr
Alkoläsk 25 kr
1 glas rött 20 kr
1 glas vitt 20 kr
Läsk 10 kr
Valfri drink 25 kr"

>BILLIGT

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits