Förändring

Många stora förändringar är på gång i och med studenten och jag hatar förändringar men det är fan lika bra att passa på. Vem vill jag vara om fem år? Jag menar de jag umågs med idag, många av dem kommer jag inte umgås med om fem år, men mig kommer jag att vara fast med. Vem vill jag vara? Jag vill fan inte vara nån som lagt över 100 000 på att röka cigaretter. Jag har slutat nu. Det är bara viljestyrka som gäller. Inga nikotintugummin. Inga plåster, inget. Och det ska gå för i sommar ska jag till Barcelona och Arvika. Jag vill inte heller vara någon som avstår från att göra saker och gör sitt liv sjukt jobbigt på grund av nån jävla irrationell rädsla. Det är dags att ta upp kampen. Det kommer ta tid, absolut, men det viktiga är att på lång sikt, vem vill jag vara?

Jag har börjat.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits