Grey's Anatomy

Happ. Då har man sett säsong 5 också då. Det är konstigt hur det kan ha gått så fort alltihopa. Det känns som att Grey's är en relativt ny serie, jag menar jag minns när den började gå på tv och det känns inte som SÅ länge sen. Men uppenbarligen. Det har hänt mycket och nu har jag sett säsongsavslutningen och jag trodde att jag skulle gråta. Jag var helt beredd på det men jag gråter inte. Jag är irriterad. Jag vill veta hur det går, jag vill inte ha en lång jävla paus. Och om det går som det verkar så känns det vara tråkigt och dumt. Egentligen tycker jag nog att serien kan ta slut helt här. Det skulle funka. Jag vill egentligen att den ska göra det tror jag, men jag kommer att titta på nästa säsong och vidare i all evighet. Jag vill bara säga att ett slut här hade nog suttit fint.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits