Hela konversationen, ocensurerat!

vbdJohan: OJ!!! Fantastiskt Vacker!
Haft en bra helg?
men nu reser vi ihop och tar ett smakprov på sommaren? vad sägs?
Kram Johan

Retch:  Helgen har varit både bra och dålig, som vanligt antar jag.
Kan inte dra och resa jag ska ta studenten. Sen reser jag nog en del men antagligen inte med dig. :)

vbdJohan: vi tar en weekend oki?

Retch
: haha det låter lockande förutom faktumet att jag inte känner dig, inte har råd och inte har tid.
Mest för att jag inte känner dig.

vbdJohan: jag bjuder
vi lär känna varandra på planet!!!

Retch: vart åker vi?

vbdJohan: hawaiiii

Retch: skulle gärna åka med dig dit men jag är inte bekväm med att åka med någon jag aldrig träffat. tyvärr. :)

vbdJohan: vi får ses innan helt enkelt ;)

Retch: När ska vi göra det då?

vdbJohan: jag kommer till sthlm i juni :)
nakenbad i sthlm :)


Sen slutade jag svara. Jag var ganska sugen men näsan var inte rätt och nakenbad är inte min grej.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits