Klänningar

Jag har precis insett att typ hela min garderob är full av klänningar. Jag menar, jag har ett par byxor som jag använder konstant och annars har jag bara klänningar. Jag köpte två klänningar i tisdags, min studentklänning och min balklänning. Innan det köpte jag en klänning i London. En klänning på HM.  En klänning på JC. En klänning på HM i Berlin. En fulklänning på Gina. Jag äger numera totalt 9 klänningar. Då räknar jag inte med min fina svartlila klänning som på något mystiskt sätt lyckats försvinna. Och vänta Fahmina har en av mina klänningar också. Jag har 10 klänningar. Det är väldigt mycket.

I alla fall så är min studentklänning typ offwhite och fin. Lite spets och lite volanger. Köpt på Indiska för en inte allt för stor peng. Min balklänning är lila och jag ser ut som en snäcka i den. Mer än så får ni inte veta. Får inte ha på mig de där sakerna förrän det är dags. Först bal, sedan student.

Men när jag kikade runt lite nu på HMs hemsida, titta vad jag hittar.

Är de inte lika så säg?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits