Morrissey 50 år

Igår var jag på södra bar där man firade att Morrissey fyller 50 år imorgon. Det var askalas. Kom dock dit efter alla liveframträdanden var slut men det spelades Morrissey och Smiths och det var knökfullt. Jag köpte öl för mina sista pengar och det var gott. Musiken var bra och vi dansade och drack tills klockan blev två.


Då drog vi till debaser slussen och drack mer öl. Eller jag köpte inget där för jag hade ju druckit upp mina sista pengar, men jag drack lite groggar och sånt trevligt. Sen var det efterfest hemma hos den andra bruden i sällskapet, vid Hornstull. Det var trevligt men sen blev det ljust ute och halva festen sov i sängen. Så jag åkte hem med den sista 94:an för natten och sen så sov jag i 12 timmar. Underbart. Nu är jag redo för helgen, fast det är jävligt synd att man är så pank.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits