Sjukdom

Imorgon är det viktigt rep och så. Jag har inte tid att vara så sjuk som jag är idag men är det inte bättre imorgon så kan jag nog inte komma. Jag har ont i mina lungor. Jag torrhostar, då och då kommer det lite äckligt slem. Hela halsen är irriterad och äcklig. Förlåt men jag tycker att mina lungor borde tycka om mig eftersom att jag inte rökt på cirka 47 timmar men nej nej. Slutar man röka blir man sjuk. Underbart. Febern håller jag nere med hjälp av ipren. Det värsta är att det inte kommer bli bättre tills imorgon men jag kommer att släpa mig till skolan ändå. HELVETE måste jag inte köpa biljett till slutskivan imorgon? För vilka jävla pengar då undrar jag. Jag orkar inte vara sjuk och fattig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits