Stress

Åh den sköna känslan av stress är i hela min kropp nu. Nej det är inte en skön känsla i sig men om den tar bort andra, vilket den gör just nu, så är den fan det bästa som har hänt mig. Jag har förlorat mig i Geografi och stress och frustration. Vilket faktiskt har lett till att jag har kommit en bit på vägen. Jag är dock sjukligt frustrerad och kommer ställa massa dumma frågor till mina klasskamrater imorgon. Egentligen hade jag inte tänkt att gå till skolan eftersom att jag måste plugga så sjukt mycket, men jag måste ventliera mig och tänka. Och så är det ju prisutdelning i Mattetävlingen, inte för att det gick sräskillt bra men man ska väl se om han He vann eller inte. Spännande spännande.

Jag är inne i ett stressrus eller något liknande men det måste lägga sig nu för det är dags att sova så att jag kan prestera imorgon. Jag måste verkligen plugga.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits