Valborg

Valborg suger alltid. Det är en regel, trodde jag i alla fall. Förra året var jag på en fest hos Eleonore som i och för sig var ganska trevlig innan det urartade. Det regnade och bussen kom aldrig. Året innan trodde jag att jag hade klamydia, vi var först i en park men det regnade, sen var vi på hemmafest hos nån (antagligen i skarpnäck) och åt pizza ur kartong och bråkade med hanna.

I år var det faktiskt helt okej. Eller inte lika sugande som vanligt. Mösspåtagningen var trevlig (fast jag tror jag har svin-influensan). Ölen efter det lite jobbig. Förandet/festen hos Fanny helt okej. Jag var astrött eftersom jag bara sov tre timmar inatt på grund av att jag är för kär i David Bowie. Sen drog vi mot nån klubb i Solna men det var aslångt att gå och sen visade det sig vara 150 spänn inträde så vi bangade. Nu är jag hemma och lyssnar på Bowie. Han är alltid bäst. Denna valborg var ändå okej, bäst hitills. Det kanske blir bättre nu. Allt kanske blir bättre ny.

Jag lyssnar på "a new career in a new town". Det är så rätt det kan vara så det är. En helt ny start, med Bowie vid min sida. Jag trodde aldirg att jag skulle komma så här långt, och speciellt inte utan dig, men här är jag nu.

"Hang on to yourself" byttes det precis till (shuffle). Ett tecken.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits