Våra bästa år

Såg precis ett quiz på Facebook som hette "Vem är du i våra bästa år?" och kom på hur mycket jag tittat på den serien. Flera år till och från. Var det på TV:n och jag var hemma så var det en självklarthet. Inte för att de tär bra utan för att det är våra bästa år. Jag saknar det inte nu, jag saknar det aldrig när jag inte kollar, men när jag väl sitter där så är det ändå ett vettigt sätt att spendera en halvtimme. Jag blev Chloe. Fan. Jag gillade aldrig henne, speciellt inte när hon fuckade upp det med Brady.

"Du är Chloe Lane - du har ett förflutet som svartrockare och gick klädd i vampyrkåpa på gymnasiet. Som tur var blev du bjuden på skolbalen av skolans snyggaste kille och lade EMO-imagen på hyllan. Du är talangfull, vacker och storsint, men du är så perfekt och har så perfekt kille att andra tjejer inte kan låta bli att försöka mobba, döda och vanställa dig från morgon till kväll. Detta kopplat med leukemi, infektioner och självpåtagen isolering gör att du nästan hade det roligare i vampyrkåpan."

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits