You were good in your time

Jag antar att det bästa vore om jag bara låtsades som att allting aldrig hänt. Hur ska jag kunna tänka på något vi upplevt utan att bli galen. Jag vet inte. Jag vill bara att allt ska vara bra men det kommer inte bli bra. Inte på något sätt, aldrig någonsin. Okej det där var lite av en överdrift kanske men jag förstår faktiskt inte varför jag saknar dig. Det finns ingen poäng med det, det kommer inte leda till något bra och du är inte någon jag vill vara med, egentligen. Jag antar att det bara är illusioner och att det aldrig någonsin var så bra som jag i efterhand tänker att det var. Men tack ändå.

You made me feel less alone
you made me feel not quite so
deformed, uninformed and hunchback
Time takes all breath away
you were good in your time
and we thank you so

[...]

Are you aware wherever you are
that you have just died?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits