Dragon age II

Igår spelade jag dragon age II till klockan tre. nicke somnade typ vid tolv då han väntade på att jag skulle sluta spela så vi skulle kolla på mentalist men asså när han redan somnat kunde ju jag lika gärna spela lite till tänkte jag. sen vid halv fyra sa jag till honom att han inte fick sova med kläderna på så han gick upp en stund sen somna vi. eller han först och jag låg coh stärde som vanligt. kan aldrig sova. är en hemsk fitta men det e okej.

jag vill spela mer nu han säger att jag ska få men nu spelar han wow och det kommer ta 50 år sen e det melodifestival då ska vi dricka öl men allt jag vill är att spela dragon age II. som e snyggare än origins men lite för linjärt men det är okej.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits