9 miljoner stackars människor i Sverige hänger ut sin längtan

Oh jag tror det är okej att skriva här att hej jag hatar när det är såhär för jag känner mig så himla oönskad överallt just nu. Seriöst så har jag två vänner som jag umgås med mycket och nu liksom är både de fett med upptagna hela tiden. Visst jag träffade Hannabejb igår och det var bra. Men liksom resten av veckan resten av mitt liv?
Annika och jag ska på Jonas det kommer bli bäst.

Milan pratar inte med mig.

Cecilia kanske vill ses nån dag?

Kaye kanske vill ses nån dag jag vet inte.

Joel ska jag tvinga att träffa mig men jag har hört att han är svårtvingad.

Lyra är upptagen med teaterrep och grejer men vi får ses och äta.

& det är alla mina vänner? (Becca också men hon är i Halmstad.)

JAG HATAR ATT INTE KUNNA RINGA FOLK för då hade jag kunnat tränga mig på och låtsas att jag fan har folk som tycker om mig när som helst liksom men det har jag inte jag passar bara ibland. Min telefon är tyst.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits