been smoking for too long

Pratar med Cris från HP/DM pridetåget va.

EmoRanger K20 från Stockholm i Stockholms län, Idag kl 23:08 
 
Jag går SoulSång på Fryshuset =)

Retch T16 från Tyresö i Stockholms län, Igår kl 23:10 
 
ah okej. jag känner asmånga på frysen. typ hela skirvertvåan. och några teater. och några musikproduktion. och sen två som gick ut föra året. haha. varför går alla på fryshuset för?

EmoRanger K20 från Stockholm i Stockholms län, Idag kl 23:16 
 
HAHA men lol! Fast det är typiskt frysen, connecting people osv osv. Jag har väl en ordentlig vän (Lollo) i nuvarande skrivartvåan medans jag känner till resten av dom. Vilka kände du som gick ut förra året? Vilken inriktning?

Retch T16, Idag kl 23:28 
 
okej jag vet iten vem lollo är. vad jag är. fahmina (som typ iten är där så ofta iof) är min bästa vän så genom henen har ajg träffat alla andra där och lärt känna dom.

ehm. tom och erik. tom gick musikproduktion tror jag och erik rock.
 
 
EmoRanger K20, Idag kl 23:33 
 
Erik som i "snygg-Erik" eller "Erik-är-bäst-Erik" eller "Erik-Utan-Rumpan"? ^^ Spelar i Hoshimin Howlers?


Alltså haha.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits