black market music

Haha tom alltså. Helt plötsligt börjar han prata placebo med mig eller ja det är mest han som pratar om man säger så. Och jag tycker att även fast han inte lyssnar på placebo längre så är han besatt. Bara liksom tvärt om nu. Lilla gubben då.

sam therapy & king dice says (22:43):
fan vad skönt att jag slutade samla på placebo i tid
sam therapy & king dice says (22:44):
de verkar ju släppa allt möjligt skit nu online
Retch says (22:44):
jasså? som vad?
sam therapy & king dice says (22:44):
running up that hill
sam therapy & king dice says (22:44):
covercdn till sleeping with ghosts
sam therapy & king dice says (22:45):
och till och med en samling med lite singlar som ska fungera som en sorts introduktion
sam therapy & king dice says (22:46):
det vore ju otroligt ifall den sålde alltså...gamla låtar som man kan ladda hem hur lätt som helst typ. men det är ju såklart därför de slängt på några livespår haha
sam therapy & king dice says (22:46):
jävla sellouts
sam therapy & king dice says (22:46):
de turnerar med linkin park och my chemical romance HAHAHA
Retch says (22:46):
EW
sam therapy & king dice says (22:46):
usch så pinsamt.
sam therapy & king dice says (22:47):
jag vill minnas att de var tuffa innan meds kom
sam therapy & king dice says (22:48):
men nu undrar jag ifall jag bara var ung och dum. inget illa menat mot dig haha
Retch says (22:48):
nj det var du inte.
sam therapy & king dice says (22:49):
eller hur? tycker meds är så sjukt dålig i jämförelse med de tidigare plattorna.. verkligen mer kommersiell och hemskt mixad.
Retch says (22:50):
ja
sam therapy & king dice says (22:51):
kan inte lyssna på de gamla albumen nu. vet inte om det är för att jag inte gillar dem eller ifall jag bara tjatat ut dem. jag lyssnade verkligen sjukt mycket på dem en gång i tiden hah.
sam therapy & king dice says (22:51):
gillar inte hans röst efter black market music tror jag
sam therapy & king dice says (22:52):
låter så klämd och vuxen. lite pinsam

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits