Can you squeeze me into an empty page of your diary and psychologically save me

Söndag. Mitt liv är så himla spännande att jag sak sitta och göra tyskaläxor. Jag vet inte jag har inga pengar på min mobil igen så jag kan inte höra av mig till folk (hemtelefonen har spärrat alal mobilnummer) och jag menar Fahmina kommer inte ringa. Hanna kommer inte ringa. Och det där är de enda av mina vänner som men kan spontanumgås med. För alla andra måste man planera med och hålla på och varför är det så? Jaja jag ska träffa Annika imorgon ialalfall och det kommer bli bra. Det har jag bestämt.

Egentligen är jag bara arg och trött och illamående. Jag menar vad vill han det var så längesen och jag vet inte han typ raggar igen och jag har ingen jävla lust med det men jag kan ju inte säga till honom att fuck you du ser förjävlig ut i ditt skägg och dina naglar är asäckliga och har alltid varit och snälla bara lämna mig ifred. Nej jag är snäll och pratar och skrattar och kan han inte bara låta bli.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits