Hey you, would you help me to carry the stone?

Första skoldagen idag då. Och jo vi hade lektioner direkt. Det var jag inte beredd på. Men det var okej. Det har börjat en ny brud i klassen dårå. Hon verkar väl helt okej hon tycker om min stil? Har jag en stil, elerl jag emnar är den så tydlig att folk kan bilda uppfattning om den direkt? Det visste inte jag. Okej. Och det var nån ny snubbe med men han var inte där? Vi får se. Har världens sämsta historialärare. Det är hemskt. Men nu på mitt nya schema står det att jag har Marcus i samhällskunskap b? :D Det är lycka alltså. Sen har vi en ny musiklärare också men hon är lärare i sång och piano typ, så jag kommer fortfarande ha Anders, tack och lov. Anders är asbra.

Jag vet inte vad jag tycker jag får väl ta och bestämma mig men nej jag mår bara dåligt av det när jag inte är med dig liksom så jag tror nästan ibland att det inte är värt det men jag vet inte det kanske är det och då vill jag inte bara lägga av. Och det gäller så många relationer som jag har nu att det inte är klokt, det kanske är därför det är så jobbigt. Jag vill bara resa mig och gå för så har jag aldrig gjort förut jag stannar alltid för länge. Jag drar ut på det oundvikliga för att jag desperat vill hitta ett sätt för oss att börja om från början eller gå tillbaka eller bara komma någon annan stans men det har aldrig fungerat. Och du reser dig upp och går. Är det dags för mig att gå?

Kommentarer:
Postat av: FrökenBubbelplast

Vem har du i historia?

Postat av: Cicci

öööh. annie nånting.

2007-08-23 @ 17:54:51
URL: http://retch.blogg.se
Postat av: FrökenBubbelplast

Ah okej, jag hade henne i svenska i ettan, hon var jätteduktig, lite svår att ha med att göra ibland men en jätteduktig svenska lärare i alla fall.

2007-08-23 @ 23:58:39
URL: http://magicdez.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits