i don't know where else i can go

självklart. så fort jag kommer hem vill thomas ses. jag har inte tid men annars så. varför vill han bara träffa mig när jag inte hinner för? dum thomas!! måste äta mat måste packa måste. öh. ja. det var typ bara det men iallafall det är jobbigt.

och så var det sagt och jag hoppas det inte fuckar upp för mycket för det pallar jag inte jag menar ingenting med det och det kommer gå bort snart jag lovar liksom. för jag är inte en sån. det var du som drog ut det nu får du skylla dig själv. haha. och en brud typ skrattade åt dig när du ringde och pratade om raukar okej. och jag vet att du läser. nån gång. kanske. ja det räcker nu iallafall.

thomas tycker jag ska prioritera honom framför at packa. haha. han är en buse.


Xzion - Personal success is simply the fullment of what makes you happiest. says (19:41):
träffa mig OO
Retch says (19:41):
jag sak å´ka till gotland imorgon! jag har inte p+ackat!
Xzion - Personal success is simply the fullment of what makes you happiest. says (19:41):
meh..
Xzion - Personal success is simply the fullment of what makes you happiest. says (19:41):
;___;
Xzion - Personal success is simply the fullment of what makes you happiest. says (19:42):
var sån då.
Retch says (19:42):
hahaha meh käften
Retch says (19:42):
du kan komma hit mannen!
Xzion - Personal success is simply the fullment of what makes you happiest. says (19:45):
men inte vara sån
Xzion - Personal success is simply the fullment of what makes you happiest. says (19:45):
du kan komma hit
Retch says (19:45):
men jag måste packa?!
Xzion - Personal success is simply the fullment of what makes you happiest. says (19:45):
prioritera! O
Retch says (19:46):
men jag åker imorgon halv 8?
Xzion - Personal success is simply the fullment of what makes you happiest. says (19:47):
sova här?
Retch says (19:47):
JAG ÅKER HALV 8! på morgonen!!
Xzion - Personal success is simply the fullment of what makes you happiest. says (19:47):
...
Xzion - Personal success is simply the fullment of what makes you happiest. says (19:47):
som sagt..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits