Say I give you, you give me, honey we are going down in history

Återvänder till mitt förflutna, typ. Pratar med Rikard på msn, det var ett tag sen. Tänker mycket på Fanny. Pratade med Anna om att träffas och fika. Jag vet inte om det är bra eller inte, jag vill inte att det ska bli som då för det var inte bra någonstans (eller jo det var det, Rikard var alltid bra) men hur ska man liksom hitta tillbaka till det man hade, men inte låta det gå som det gick förra gången. Relationer som jag tagit bort och liksom försökt glömma bort helt är nu påväg tillbaka och jag vet inte jag både vill och inte vill. Jag är inte samma person de är inte samma person men jag mistänker att om vi ses går tiden tillbaka och vi är dom vi var eller iallafall jag och jag vet inte om jag klarar det. Även om jag verkligen verkligen vill. Rikard har betytt så otroligt mycket för mig. Och jag för honom, tror jag iallafall, även om han inte sagt det någonsin. För jag var där när allting hände. Jag är inte där nu fast jag tänker på honom och på alla som var nära mig då, ofta.

Men den tiden var hemsk jag ska inte ljuga. Jag vet inte om de relationerna kan överbygga det nu jag vet inte. Den enda som egentligen är kvar och typ. Växt med mig följt med mig, det är Tom. Och vi umgås inte ofta alls fast han är världens bästa. Men vi pratar och jag tycker om honom. Och kanske går det att liksom få det så, men de andra med. Jag vet inte. Är det värt risken liksom? Antar det.

Crux says (15:55):
Kollat min beskrivning av dig på helgon?
Retch says (15:55):
ja.   gunga,
Crux says (15:55):
visst e den bäst?
Crux says (15:55):
Du får komma hit så promenerar vi dit nån dag
Retch says (15:56):
Ja. Det låter asbra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits