she waits all night to feel his kiss byt always walks alone

Försöker hinna ikapp med allt nu när jag kommit hem från Halmstad. Men jag kommer inte hinna ikapp för sen ska jag iväg igen. Snart. Till Gotland. Så kommer jag hamna ännu mer efter men det är lugnt jag har tid sen. Det jag måste fokusera på nu är att packa upp, tvätta & packa. Helst borde jag skriva ut låtar och grejer, men det gör jag nog imorgon kväll. Ska ta med mig lilla gitarren dårå så jag kan sitta och plugga in alla de där ackorden jag ska kunna.

Halmstad var asmysigt, Becca är typ världens sötaste brud.  Vi gjorde väl inte så mycket men det var astrevligt iallafall. Halmstad är en fin stad. En annan stad som är assnygg är ju Jönköping. Åkte igenom med bussen, och när man var där uppe och såg ner på allt och det var fett snyggt.

Vad har jag mer att säga? Jag vet inte. Tiden har gått väldigt fort nu igen. Saknar alla och så. Mest av alla saknar jag Tiger, har inte sett henne än. Moje kom precis in nu när jag var ute och rökte och han är så sjukt fin och bra. Jag äslkar mina katter.

Och jag kan bara drömma om sex and the city? Snälla säg att jag inte gör det igen det är så rörigt och jag är så trött när jag vaknar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits