shoot you down, bang bang

Varför är min pappa så snäll mot mig för jag får extremt dåligt samvete och undrar typ varför jag tyckte att hej jag kan förutspå min pappas reaktioner men nej där hade jag storfel. Ja alltså han ringde mig och frågade om vi skulle åka och köpa ridskor och när jag kunde. Och jag kunde ju nu, affären var öppen till 8 så han bah okej jag kommer. Så han sätter sig i bilen och kör. Jag är tidspessimist. Pappa är tidsoptimist. Klockan är kvart över sju, jag har ringt pappa massa gånger han svarar inte och när jag äntligen får tag på honom (genom telefonen ja) är han här, men jag säger att nu hinner vi ju inte. Här trodde jag pappa skulle bli arg och säga att jo det gör vi visst det tar en halvtimme att åka dit och hur lång tid tar det att köpa skor och jag trodde han skulle skrika på mig nu när han liksom åkt hela vägen hit. Men pappa bara säger att ajdå okej vi kan ta det imorgon istället, ring mig när du vaknar. Och så åker han hem. Utan att ens liksom gå ur bilen och hälsa och jag tycker jättesynd om honom och jag förstår ingenting. Jag menar vad har hänt med min pappa?

You make me act real gone, you make me trawl along
I had to ravish your capsule, suck you dry
Feel the teeth in your bone, heal ya head with my own
Why if I don't have you home, we'll have to fight alone
Hang all together

Och hej vi säger att det är som jag säger för jag tror att du bara är i behov av bekräftelse och jag tänker fan inte umgås med dig och tro saker bara för du mår bättre av det eller nu låter det fel men jag menar att mig kan man inte lura. Så vi får se hur det blir nu och sen så vet jag inte om man borde konfrontera dig eller bara säga hejdå. Eller.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits