Sudden hush across the water and we're here again

Gårdagen upptogs mest av BROTHERHOOD 2.0 ( http://www.brotherhood2.com/), frisören och tjafs. Brotherhood är ju världens bästa grej alltså det är så jsukt underbart. Har bara kommit till mars ännu, men oh gud det är ju sjukt underhållande. Hank och John är typ mina nya favoritkarlar i världen ;). Speciellt Hank. Han är så underbart nördig. Frisören, ja mitt hår är numera mörkare brunt. ganska tjusigt, inte så stor skillnad egentligen men lite.

Idag har jag varit i åkersberga (hade ingen aning om att det var så långt åt helvete! haha) så packade vi ner massa böcker och grejer. Det var öh. askul. Nej men det var okej.

Ikväll så ska jag kanske vara med Ulf, kanske vara med Hanna? Och när ska jag träffa Thomas då? Jag vet inte, bestämde med Ulf först men borde jag ringa honom då eller? Jag är astrött, gick upp typ 10. Och fahmina ska ju komma hem idag kanske borde ringa henne med. Komplicerat det här.

Och jag saknar mina karlar haha.

Kommentarer:
Postat av: h

aa dumma hanna som alltid tjafsar

2007-08-01 @ 19:25:18
Postat av: Cicci

Jag sa inte att det bara var du som tjafsade eller hur? NEJ JUSTE.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits