Try walking in my shoes

Hm okej idag har jag varit med Ulf. Gått omkring på stan och skadat mina fötter, haha. Vi pratade massa skit och så. men det var trevligt. Väldigt varmt ute. Han köpte cigg till mig och nämen fy lilla Ulf röker nu igen. Stygging. Och så gick jag in i spättan och fannt och öh. vad hon nu heter. Lilla Fannt henne har jag ju inte sett på evigheter. Så det var najs. Sen gick vi in i Rikard haha. Han har jobb nu iallafall vad bra för honom. Nu har jag ont i ben och fötter och är ashungrig, så jag ska väl fixa lite mat.

Kanske ska träffa Thomas ikväll om han kommer ihåg att ringa. Haha.

Min MP3spelare slutade helt plötsligt att fungera när jag väntade på bussen, men nu funkar den igen. Jaja. Och man kan inte ta bort de där låtarna jag la in först de är typ fast? Så jag kan byta typ tre låtar. Känns bra, not. men musiken jag har på är ju bra men jag skulle ju vilja kunna ändra. Men nejdå.

Och Fahmina är kvar i Göteborg, fast i Göteborg. haha. Lilla flickan då.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits