Underwater Light

Jag älskar underwater light men jag hatar dumbledore i den alltså. Kan inte säga så mycket mer utan att spoila. Inte för att folk som läser min blogg läser HP/DM fanfics liksom men vadå man vet ju aldrig. Här är länken till underwater light iallafall om någon är intresserad. Men jag varnar den är lång. Och första kapitlet är segt tycker jag men sen drar det igång lite mer. Men den är verkligen värt att bli läst okej den är asbra.

http://www.fictionalley.org/authors/maya/UL01.html


ce [] says (22:00):
oh ul, igen eller fortfarande?
Retch says (22:01):
igen såklart haha. när jag läste om den sträckläste jag. och kom pån hur mycket jag HATAR dumbledore
Retch says (22:01):
i den
ce [] says (22:02):
aaawh så du läser igen
ce [] says (22:02):
värsta sött  
Retch says (22:02):
haha är det sött?  
ce [] says (22:02):
ja
ce [] says (22:03):
du verkligen älskar ul!
Retch says (22:03):
jaao men är det nåt fel med det eller?m   
ce [] says (22:03):
haha ja
ce [] says (22:03):
för "sött" är verkligen en förolämpning ;>
Retch says (22:04):
hahahha nej okej kanske inte 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits