2008 är mitt år.

Alltså nej fy fan jag ska aldrig mer raka benen! ;/. Nej okej jags ak nog bara vara lite mer skicklig och ta det lite lugnare. Nu är min hud fett irriterad. Det är lite jobbigt. Fast det kommer ju typ gå över tills imorgon men iallafall. Och vad ska manha på sig på nyår? Hur spexar man upp det liksom? Haha. Jag har fixat mitt hår lite, altså klippt i det lite. bara för att det var så... ja, tråkigt. Nu är det lite piffigare, inbillar jag mig, precis som jag inbillar mig att mina naglar blivit snyggare. Det har de egentligen inte men de är längre så de kanske är på väg att bli vackra?

Har jag några nyårslöften då? Nej. Men 2008 ska bli mitt år. Det har jag bestämt. Jag ska bli snyggare, rikare, smartare, mer organiserad, bättre på gitarr, förbättra mina relationer och allt annat bra man kan komma på. 2008 fyller jag, och typ alla jag känner som inte redan är 18, 18. Det är en stor grej! Tyvärr är det långt kvar för mig eftersom jag fyller år i oktober men iallafall. Det är det här året det händer asså! Och sommaren ska bli bra. Festival och sommar. Mitt sista sommarlov? Jaja WHATEVER det ska bli det bästa ever. Jag börjar göra mig redo nu för beach 08 ;). Haha. Sånt är alltid lika roligt. Börja trean kommer bli GREAT också för då är det typ inte kurser man läser. Asnajs. Och syster kommer antagligen flytta ut... Vet inte om det är bra. Vad ska vi med ett extra rum till? Men det är nog bra för henne. Jag lär inte flytta ut, kommer inte ha pengar. Kanske pappa fixar något? Och så kommer jag gå mer i DBT och kanske bli friskare i huvudet. Det hoppas jag.

Och jag hoppas jag kommer kunna släppa dig bakom mig, du får fan stanna i 2007.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits