9 miljoner stackars människor i Sverige hänger ut sin längtan

Alltså min mormor och morfar har typ sämsta äktenskapet ever. Det är inte så att de bråkar massa utan liksom de låtsas att allt är bra men det märks så himla väl på dom att dom knappt tycker om varandra alls längre och egentligen ville skiljas för länge sen, men höll ihop. För barnen. För barnbarnen. Whatever. Så ska jag aldrig göra. Jag menar inte att jag inte ska försöka, men går det inte så går det inte. Är man inte lycklig så är man inte och då får man försöka nån annanstans. För sen blir man gammal och trasig och kan inte försöka mer, man kan inte ens gå ifrån det som inte ger en någonting.

Ah iallafall så var vi där idag dårå och fick cash. Vet inte vad jag ska göra för pengarna men liksom det kommer gå åt. så mycket är det inte. Funderar på att köpa något i klädväg men vi får se. Jag borde börja spara till festival.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits