Don't want to hear what's going on, I don't care what's new

Jag är ganska dum tror jag. Nu kommer jag gå omkring och tycka att mina föräldrar inte tycker om mig för jag kommer inte få några julklappar, men jag sa det ju till dom. Jag sa till pappa för några minuter sen bara att  han inte behöver köpa något för jag komemr inte på något. som jag vill ha. Och nu kommer jag alltså inte få något och jag känner mig bara dum. För det här kommer bli den sämsta julen ever och det är ju mitt eget fel. Jag syftade inte  bara på det där med presenter nu haha det här låter som jag är nån bortskämd unge men grejen är den att jag sitter ju här och förstör för mig själv och får mig själv att må piss  och jag fattar itne varför.  Och jag kan ju inte ringa och ångra mig jag menar sånt funkar ju inte. Jag har assvårt för att ändra mig. Folk har bjudit hem mig till dom men jag vill inte. Liksom man ska vara med sin familj på julafton men den vill inte vara med mig och jag tänker inte  vara med någon annans familj för då blir det bara mer uppenbart att jag liksom inte har någon.

Och jag skrev ner en massa smarta saker igår så jag inte skulle glömma bort för man glömmer så lätt okej men det var inte smart alls nu när jag kollar efter. Typ "Jag nojar extremt mycket över småsaker som typ 'nu pratade jag för högt' men några sekunder senare så känns denna noja helt onödig och irrelevant". Mycket spännande det var ja.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits