I smiled sadly for a love I could not obey

Bloggen har varit elak mot mig och inte fungerat när jag har velat skriva.

Jag som skulle vara nyttig och bli snygg och hälsosam och bra ni vet. Jag emnar det går ju lite åt helvete, det är mest min alkoholkonsumtion som förstör det hela. Idag är jag typiskt ölsliten. Men det är chill. Jag har duschat iallafall så det är ingen massageolja kvar i mitt hår! Det är lycka.

Nu vet jag inte vad han håller på med vill han tillbaka jag förstår inte men det är okej för jag vet var jag står och jag står kvar. Så det är okej. Kärlek och sånt är inte min grej jag pratade med Thomas om det igår minns jag nu när jag tänker efter. Typ att jag stöter bort folk om de komemr för nära. Och jag vet inte hur jag ska sluta med det.

my Head is Big City Beats says (18:09):
ja vakna precis xD hörde att din syster skulle komma på besök
Silja Line says (18:10):
jaopp hon åker imorgon
my Head is Big City Beats says (18:10):
vf hänger inte du me då? hehe
Silja Line says (18:11):
jag har egna planer för nyår. haha. tplus att jag är fattig
my Head is Big City Beats says (18:11):
fan ja saknar sthlm lite ändå
my Head is Big City Beats says (18:11):
ah ok...d e vi alla ¨'
Silja Line says (18:11):
inte min syster! jag ve iten hur hon lyckas ;/ .
my Head is Big City Beats says (18:12):
hon jobbar väl? e hon fortfarande såndär som hon va när vi va där?
Silja Line says (18:13):
hon börjar jobba i januari. vad menar du med sån där?
my Head is Big City Beats says (18:13):
typ oskuld

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits