I was made for loving you baby

Om Facebook kickar ut mig blir jag lack. Men jag har en plan! Förhoppningsvis kommer den gå i lås och då kommer allt vara chill. Annars får jag väl typ skapa ett nytt facebookaccount liksom, men det verkar ju sjukt jobbigt. men jag kommer tillbaka, facebook blir inte av med mig i första taget. Jag älskar facebook. Fattar inte folk som inte tycker om den sidan, haha. Tönterier, vem bryr sig om facebook har rättigheterna till mina bilder? Jag tänker inte lägga upp några mästerverk. Och facebook komemr i framtiden kanske att kunna kartlägga alla människor som är med och hur de känner varande och en massa storebror ser dig shiet men varför noja för det nu? Jävla hype det där är alltså.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits