I've got to use her everytime fascination comes around

Har velat skriva hur länge som helst men bloggen har inte funkat för mig och nu har allt jag ville säga redan yttryckts och försvunnit från mitt huvud. Det är tragiskt, jag vet. Om tre minuter bär det av. Jag och syster ska hem till Ylva och äta typ gröt, hon kommer väl även försöka tvinga i oss någon pervers korv. Förra året var det strutskorv. Förstår ni? Hemskt! Men jag har en bra ursäkt till att inte smaka, vilket inte syster har. Stackars syster måste äta allt möjligt. Bli vegetarian säger jag bara, så slipper ni äta strutskorv.

Jag har börjat dricka mjölk. Jag avskyr mjölk, men jag vill ha snygga naglar. Jag tror inte det kommer hjälpa men jag kan ju alltid testa. Vi får se hur snygga mina naglar blir nu, och om det inte är någon som helst förbättring fast jag förbättrat min kost på massa sätt så blir jag förbannad och drar av mig dom. Nästan.

Jag hinner inte prata om alla mina komplex nu för nvi måste kuta och jag måste snyta mig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits