Julafton

Julklappar och sånt är bäst när man inte förväntar sig något.

Har bara chilalt. Har inte ens bakat lussebullarna än som jag planerat? Jag har städat lite och mitt liv är genast lättare. Jag älskar ordning och reda! Har massa planer över hur mycket jag ska fixa allt och mig själv nu över lovet. Jag ska få bra naglar och tänder och skaffa mer kläder och helst gå ner i vikt och sluta röka och göra allt skolarbete och spela gitarr varje dag. Haha så här blir jag jämt när jag organiserar. jag vill fixa upp hela mitt liv och jag känner att jag kan det men sen så går det aldrig längre än såhär. Haha.

Jag behöver nån sorts nagelolja eller vad fan. Som är bra för naglarna. Var hittar man sånt? Apoteket? Ska kolla nån dag. Borde nog köpa en fancy nagelfil också.

Igår rökte jag två cigaretter. Idag har jag rökt en halv än så länge. Och jag har varit vaken sen tio. Iof har jag inte gått någonstans och det kan ju vara det men nu ska jag verkligen inte röka om jag inte är sugen.

Men jag tror att jag håller på och bli förkyld.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits