please could you stop the noise, I'm trying to get some rest

Jag vet att jag sagt att jag har gått och lagt mig nu men det är lögn. Okej jag är på väg så det är bara en liten lögn. man ska inte ljuga, det lär vi oss i DBTn.

Och vad jag vill säga är nog att jag inte alls är beredd på det som kommer nu. Ett nytt år jag har inte avslutat det här hur ska man avsluta? Ett årsskifte  som  bara gör att jag ångrar så hårt att jag  valde fel förra året. För det är liksom omöjligt att få tillbaka henne nu. Och jag vet att det finns andra det här är hårdare på, men hennes död påverkade mig med och jag tror fortfarande inte på det. Den vackraste kvinnan.

Och ett jullov kommer nu snart det är bara en liten avslutning kvar imorgon som kommer gå åt helvete det med jag tycker inte om det här jag vill ha mina rutiner jag kommer bara sova bort allting och sen vakna upp och glömt allt jag borde gjort. Men vi får hoppas på det bästa. Jag ska vara assnygg så det är ju alltid bra. Sen ska ajg organisera mitt liv igen just nu är det en röra som bara ligger överallt. Jag ser fram emot en stabil tillvaro, och enda sättet att få den är att skapa den själv.

Jag måste bryta band men först måste jag ta mig i kragen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits