pumped us full of strange drugs

Silja Line says (18:33):
du vill gifta dig emd honom?! !?!
Kalufs says (18:36):
ne tjenner honom ej
Silja Line says (18:36):
JORÅ
Silja Line says (18:37):
du vet han ehterlinus!
Kalufs says (18:37):
say who?
Silja Line says (18:37):
LINUS
Kalufs says (18:37):
jaha, jag läste "du vet han, ehterlinus". liksom, vem fan är ehterlinus.

Det är min kusin FFS. Nej okej han är inte ehterlinus utan han HETER Linus. Så var det jag menade. Ja iallafall så skulle Linus aldrig banga på bakakaka-leken har jag nu äntligen fått bekräftat av ingen annan än honom själv. Jag kan iof inte påstå att jag någonsin trodde något annat, min syster däremot, hon var mer tveksam. Jag ska retas med henne sen, jag hade rätt som fan. Men nu är hon i Göteborg och jag är inte så töntig att jag ringer nu och skryter med att jag hade rätt. Jag väntar tills hon kommer hem istället. Oh, det är så underbart med släkt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits