All the dreams we held so close seemed to all go up in smoke

Jag köade till HP7 iallafall, med Cecilia. Och det var trevligt. Vi fick nya vänner i kön. Anton (tror jag? :P) och Jane och. nån brud till och en snubbe. Och så. Och ordningsvakten var typ skönaste snubben ever. Och jag och Cecilia satt och tittade på alla människor och självklart kommer jacob så fort vi kommer dit typ. Och muskot och martin och  så.  och ebba var där! :)  men det var najs.

Och boken då. Jag ska inte säga något om vad som händer bara det att  jag hade rätt fy fan vad jag är bra. Och den var bra. Det var den. Jag vill läsa om den snart men jag blir för upprörd tror jag. Jag måste läsa nån bra slash för att komma över det här.

Höll på att göra något dumt, eller rättare sagt jag gjorde det faktiskt. Men sen tog jag bort det. Haha. Jag har bestämt mig nu för att bara låta det va så får vi se hur det går sen. För jag kan inte. Det är för jobbigt och nej. Det kommer gå över bara jag låter det vara. Men jag är lite arg på dig eller sårad av dig eller vad fan. Men men.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits