Är man poet så är man

Laboration

Hypotes eller bara en förklaring

Nej jag tror inte
På demoner i min hud
i mitt huvud

Det är bara en känsla som
Kanske tvingar mig på knä
eller ännu längre
Inte för att någon annan har kontroll

Kallar du det tvång jag kallar det
Skuld som inte går att placera på någon
annan än sig själv

Med facit i hand kanske jag kan gå
längre

Experiment genomförs, anteckna!

Och vad är det egentligen som händer
En ensam hand som inte har någon
Kanske ett handikapp
Sjukskriv mig eller lägg in mig på ett
hem
Som jag inte har hemma

Sammanfattning & slutsats

När jag inte räknar trappsteg
vet jag inte hur man tar sig upp

Kommentarer:
Postat av: hääääääääääääääääääääääännnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiööööööööö

jag gillaren iaf

2007-07-04 @ 02:16:29
Postat av: FrökenBubbelplast

Den var otroligt gripande, kan se mig själv i den.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits