Black Betty

Försöker ändra design här men det går ju åt helvete. Eller så är det bara segt, jag vet inte. Får väl kolla upp om nån dag ifall jag lyckats eller ej.

Jag tänkte inte gå ut idag alls, men jag kommer väl kanske dra nånstans ikväll för jag har så svårt för det här med att vara ensam. Men vart ska jag dra liksom jag har två vänner jag umgås med (och jag säger inte att det är något fel på er ni är bäst liksom men ni har väl annat för er ibland eller hur) och jag kan inte höra av mig till någon för min kära mor har ju spärrat alla mobilnummer. Det är najs. NOT.

På tal om att höra av sig till folk så på vägen hem igår så smsade jag typ massa folk. Jag vet inte varför jag bara kan smsa till vissa? Jag har typ 0 pengar på telefonen, men sms kommer fram till de mest ologiska personerna typ? Jag ber om ursäkt till alla jag var lite full och lite ensam och det är långt att gå från nattbussen. Så nu var det ur världen.

Så jag tänkte sitta här och kanske städa och kanske börja med min förbannade gitarrläxa.

Jag saknar peace and love det är alla känslor jag har. Nej där ljuger jag. Men det är enda känslorna jag låter mig ha. Jag hatar att hon och jag är så lika. Eller vi kanske inte är lika direkt men jag kan förstå henne och jag skulle säkert tycka om henne om det inte var. som det är. Och så var det ju med hon där dära andra bruden med. Och det gör mig bara så jävla uppgiven och uppriven och jag vet inte alls vad jag ska göra eller snarare jag vet att det inte finns något jag kan göra. Det är kört kan jag inte bara släppa det (dig) NEJNEJNEJ såkalrt inte vad fan är det här för skit. Varför är jag inte kär i typ Robin? Han är ju fan kär i mig. Nej jag ger upp allt sånt där nu för jag pallar inte. Det är såhär jag gör. Jag förnekar och ignorerar och jag har absolut inga känslor någonstans. Bara för allt och alla som kanske kan göra dig illa. Inte för att du bryr dig.

Och jag tänker att hej jag borde ta hand om mig själv bättre och liksom bli snyggare och då gillar alla mig men jag pallar inte jag kan inte jag är redan förstörd permanent liksom? Och jag fick ingen hjälp alls fast det skulle vara fixat men nej då jävla läkare som bara remitterar vidare.

och psykisk hjälp får man ju fan inte heller. Jag försöker tycka och tro att jag mår bättre men mina tvång har blivit så sjukt mycket värre. Och jag har ingen ork. Tack BUP och allt vad ni nu heter ni är så jävla sämst att det inte går. Och tack mamma. Och tack hela världen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits