dream on

Hade en asgullig dröm som jag tror mycket representerar typ. Hur jag känner för den här karln. Haha. Alltså vad vi har för relation/vad jag vill att vi ska ha för relation. Haha.  Alltså vad tror du nej inte sexuellt här. Utan jag gick omkring och bar på honom. Att han bar hade underkläder på sig har inget med saken att göra! (Och jag undrar faktiskt var hans kläder tog vägen han hade kläder innan jag börjae bära runt på honom, jaja drömmar är störda). Och vi skrattade åt saker ingen annan förstod och jag räddade honom från "liberala brudar" haha jag fattar inte men han typ viskade till mig att de var liberala och såg rädd ut. Så vi voltade därifrån (efter jag sparkat honom i ansiktet, inte med flit :P) och skrattade asmycket och sen bar jag omkring på honom och Fahmina bara satt där och tittade. Och jag ursäktade oss och sa att hon inte behövde stanna men hon fick om hon ville. Och han låg i min säng och Fahmina typ "nejdå jag uppskattar att se honom i underkläder på soffan" (alltså det var ironi. haha) och han typ "vadå på soffan, i soffan!" och jag typ tänkte "vadå han är på/i sängen? är de blinda eller?". Ja, det var stört. Men ja hur detta visar hur vår relation är är väl liksom att jag vill ta hand om honom och ha kul med honom och att han ska liksom... klänga lite mer (typ känslomässigt!! Haha) men aj det är bra som de tär nu jag tar hand om honom han tar hand om mig när han inte drygar sig haha. Han är alltså min lilla bebis, typ.

Det är väl inte så onormalt?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits