He was the naz with god given ass

Ah hur mår jag jo det är. Öh. ganska dött.

Igår dårå jag var hos Stefan och så och sen träffade jag Fahmina och hon ville gå och ta en bira på Flamenco så vi ringde Hanna och drog dit, men det gick åt helvete. Men iallafall så var lilla Axel där. Haha. Han är ju överallt. Men det var bra. Men ja det gick ju åt helvete så brudarna och jag drog hem till mig och vi lagade massa konstiga saker. Som vi sen åt upp. Jag tror inte vi gjorde något vettigt. Vi kollade på porr.

Och jag drömde om karln igen det var mysigt. INGET SÅNT. Bara skratt och uppskattning. Det skulle inte vara helt fel om det var så på riktigt också men nejdå. Haha. Jag saknar honom och när vi var bäst.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits