I really love you baby

Jag har drömt om mitt ex Micke i två nätter i sträck nu då. Varför det undrar jag och i mina drömmar så liksom blir jag askär i honom igen och jag vet inte ens varför, jag menar han och jag. Det var aslänge sedan och jag vet inte vad jag såg i honom alls och jag vet ingenting så jag tyckre att jag kan sluta drömma om honom nu? Har inte sett honom på två år. Så bra nu räcker det.

Släkten var här idag då jag hade inte långärmat det är typ första gången tror jag men ingen sa något iallafall. Vi satt och pratade pojkar bland anant och jag tror att mormor tycker att jag är en hora eller något haha. Men det är okej. Lillebror fick en dator så nu kommer han inte låna min nåt mer iallafall.

Har en helt okej konversation med karlen. Och joel är tillbaka. YES.

Ikväll ska jag träffa lilla Annikan det ska bli bra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits