I think of the good times, I think of the bad times, I think of you

En kort halvokej konversation är väl bättre än ingen alls ah okej. Kan han skärpa sig eller? Guess not men det är sån han är så jag låter det vara. Lilla gubben. SÅ han dissar mig ju inte totalt iallafall och då är det ju lugnt. Jag menar han och jag har ju varit "här" (om man snackar relationsmässigt typ) förut så det är inga problemis.

Har inte varit hemma på ett tag nu igen då. Åkte på party hos Emma det var väl najs. Vi åt mat och umgicks och jag träffade amigobjörn haha han var jättetrevlig. Och så lekte vi lekar och sånt trevlig man gör. Sov hos Emma och sen så drog jag och Hanna hem till henne och åt lite mat och sov lite, sen drog vi på "party" hos Robin. Jag och Fahmina satt och försökte få igång skiten men ja. det var lite tråkigt så vi drog. Skulle dra hem liksom Fahmina till sig, jag till mig. Sen kom vi på den bra idéen att köpa chips och dip. Så vi går av vid slussen och frågar ordningsvakter var man kan köpa det så kutar vi till SevenEleven, handlar, kutar tillbaka men missar Norsborgståget. Så vi tar en cigg och tar nästa tåg. Så hänger vi hos Fahmina och ja juste jag lovade ju en grej där på vägen hem som jag inte vet om jag tänker hålla. haha. Och iallafall så kollade vi på en film på tv den var pervers. Lite.

Och idag så hängde jag med henne på en träff med folk från ett forum som hon hänger på. Där träffar vi bland annat  en brud som bah "min kompis försökte sälja sina antidepp på peace and love" Jag och fahmina bah " det låter ju som hanna, hon skulle ju göra det". Och det var Hanna såklart. Haha.

OOH AH WAP SHEE WAH YEAH!

Kommentarer:
Postat av: hanna

MEN VADÅ DET VAR JU ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG ÄR JU EN ROLIG PERsonnn

2007-07-10 @ 01:15:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits