I wanna be much more like you

Var hos Fahmina igår till idag vi kollade på asmassa weeds och jag älskar justin kirk. Det var chill och så va fast jag var väl nästan mer störd i huvudet än hon var haha om man tänker på omstöändigheterna så var det ju stört att jag var störd. liksom.

På tunnelbanan vem möter jag då om inte Axel. En snubbe som gick i min skola, gick precis ut trean. Han är riktigt söt han men jag hann bara prata med honom i typ två minuter sen skulle jag av och nu kommer jag inte träffa honom igen typ ever. Det är synd han verkar jättebra. Skulle säkert kunna stalka upp honom. Är ganska bra på sånt. Undra om Tom känner honom, båda bor ju i aspudden. Haha. och de är lika gamla. Får väl kolla upp då.

Nu ska jag sova hos Stefan och ikväll ska jag läsa Harry Potter 6. Jag fattar inte att fan snart kommer sjuan ut och hjälp då är allt slut och vad ska man tycka om då liksom jag vet inte. Undra vad man ska äta ikväll då, och undrar när Stefan tänker gå upp. Han jobbar ju ikväll dårå så han sover nu. Han kommer gå upp typ 21 så jag kommer inte kunna äta förens då typ. Men det är okej.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits